piątek, 20 listopada 2015

Kociołek Meksykański ^^

Wszystkich smakoszy ostrych potraw zachęcam do zrobienia tej potrawy :) Po pierwsze : TANIA Po drugie : ŁATWA Po trzecie : PYSZNA
Składniki na 3/4 porcje :
*podwójna pierś z kurczaka
*puszka pomidorów
*puszka fasoli czerwonej
*pół puszki kukurydzy - zostało z poprzedniego obiadu , także wykorzystałam ją Wy możecie dodać całą puszkę ;)
*papryka czerwona
*mała cebula
*ser żółty
*czosnek , chilli , sól , pieprz do smaku


Mięsko doprawiamy i podsmażamy na patelni razem z cebulą i papryką. Gdy się zarumienią , dodajemy pomidory , zmniejszamy ogień i czekamy aż odparują i sos zgęstnieje.
Następnie doprawiamy czosnkiem, chilli , solą i pieprzem. Ja nie miałam chilli, chodziłam po sklepach koło siebie i nie było , dodałam więc ostrą paprykę w proszku :) Dodajemy odsączoną fasolę czerwoną i kukurydzę, smażymy jeszcze 2/3 min.
Danie wykładamy na talerz , posypujemy żółtym serem i władamy do piekarnika lub mikrofali na kilka sekund aby ser się roztopił. Ja całkowicie zapomniałam o serze żółtym! ;oo Więc u mnie obyło się bez niego :P
Danie podałam z ryżem :) Smacznego ! ;)
Przepraszam za jakość zdjęcia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz