piątek, 20 listopada 2015

Pyszne Leczo w 20 minut

Do tego dania możemy wykorzystać ostatki jakie nam zostały w lodówce bądź specjalnie zakupić. Leczo każdy z nas robi według swojego uznania ale ja podam Wam przepis na moje szybkie leczo
Składniki :
*papryka (mieszana) u mnie była zielona i czerwona
*4 pomidory
*cebula
*olej
*kiełbasa - u mnie były 3 pętaczki
*papryka w proszku - ostra
*sól, pieprz
* 2 ząbki czosnku


Podsmażamy na rozgrzanym oleju cebulę i przyprawiamy papryką w proszku o dodajemy pokrojoną w paski paprykę. Posypujemy solą i pieprzem i dusimy przez 10 minut.
Następnie wrzucamy pomidory i dusimy tak długo aż woda odparuje. Dodajemy kiełbasę i czosnek i wszystko razem dusimy jeszcze przez 10 minut.
Czy wrócę do tego przepisu?
Miśkowi tak smakowało,że od wczoraj jest to "MOJE LECZO" ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz