piątek, 20 listopada 2015

Pyszne Kotleciki Serowo Ryżowe ^^

I przyszedł czas na kotleciki ;3
Składniki na 10 sztuk :
*250 gram ryżu
*400gram twarogu chudego
*2 łyżeczki posiekanego szczypiorku
*3 jajka
*bułka tarta
*sól, pieprz , zioła ----> ja dodałam jeszcze szczyptę przyprawy do gyrosa
*olej


Ryż gotujemy. Odkładamy do ostudzenia. Twaróg mielimy , zimny ryż mieszamy z twarogiem i jajkami . Przyprawiamy. Dodajemy szczypior. Mieszamy na jednolitą masę. Formujemy małe płaskie kulki , obtaczamy w bułce i smażymy na niewielkiej ilości oleju.
Ciężko formowało mi się kulki, bardzo się rozwalały , już miałam ochotę rzucić to w cholerę i zrobić coś na szybko ale ochłonęłam i jeszcze raz na spokojnie zaczęłam formować i jakoś wyszło :)
Czy wrócę do tego dania?
Owszem. Bardzo smakowały mi te kotleciki , mojemu Miśkowi też a nawet padło pytanie "Ty je kupiłaś , prawda?" A jakie zaskoczenie jak się dowiedział że sama zrobiłam :D
Mamie  nie smakowały, zdecydowanie bardziej woli "mięcho"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz